Opgelost door Innova energie: overgestapt zonder akkoord

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 522709
Gebruiker
Sandra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Innova beweert dat ik een contract met hen heb. Dit zou zo zijn als ik via de tussen persoon een aanbod gehad zou hebben en akkoord heb gegeven

De oplossing

Alles terug draaien ik heb nooit akkoord gegeven gegevens kloppen niet en ben heel slecht geholpen bij de klanten service

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Antinori,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken.

    Ik ben erg blij dat we het hebben opgelost en dat het nu duidelijk is voor beide partijen. Ik heb u een e-mail gestuurd met de contractbevestiging en een bevestiging van het nieuwe termijnbedrag.

    Indien ik nog iets voor u kan betekenen, verneem ik dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Amal
    Team Innova Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen