Klacht Innova energie: overstappen van energie maatschappij gaat zomaar niet hier ben ik achter gekomen.

Carolakuster

Ik was over gestapt van Innova naar Essent en kreeg een rekening van Innova €1250 ben dus bij Innova terug gegaan, kan dus niet over stappen. krijg nu wel weer van Essent een boete van €250.

ik kan geen oplossing meer bedenken want alles wat ik nu ga doen kost me weer geld dus zomaar over stappen van energie werk in mijn ogen dus niet belachelijk vind ik dit, wil dit toch even vertellen. als je standaard € 250 boete krijgt betaald de leverancier dit maar € 1250 betaald niemand zo hou je de mensen iets voor wat niet klopt.

Innova energie
    Beste Carolakuster,

U heeft contact gehad met een collega van mij. Wij willen u bedanken voor het prettige gesprek en hopen dat alles voor u opgehelderd is. Mocht u naar aanleiding van dit gesprek nog vragen hebben, stel ze dan gerust. U kunt ons werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur via 070 301 66 10 of via klantenservice@innovaenergie.nl. Wij staan voor u klaar.

Jacqueline

Ook een klacht indienen over Innova energie?