Opgelost door Innova energie: Pas op! Sturen verkeerde eindnota’s met boete!!!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555047
Gebruiker
Willemien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De eindnota klopt niet. Er staat onterecht totaal €250,- boete op. Mij is 2 weken geleden een correctienota beloofd welke ik tot op heden nog niet heb ontvangen.
Nu krijg ik een herinneringsfactuur voor het zgn nog openstaande bedrag terwijl ik geld terug hoor te krijgen.
Gebeld: ik moet eerst de verkeerde nota betalen en die gaan ze daarna weer corrigeren…. Wedden dat ik daar weer minstens 2x voor moet bellen?….

De oplossing

Verkeerde nota verscheuren en gewoon een correctienota sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Beste W.P.M Van der Hoek,

    Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij bespreken graag uw klacht inhoudelijk, wij hebben u ook zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken helaas zonder gehoor.

    Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Aicha
    Team Innova Energie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willemien
Datum
Uiteindelijke oplossing
er was intern iets niet goed gecommuniceerd waardoor het allemaal erg lang duurde en langs elkaar heen ging. Volgende week krijg ik het correctiebedrag gestort is mij beloofd. Eerst zien en dan geloven. Voor nu tevreden met hoe het opgepakt werd door uiterst behulpzame en begripvolle medewerker. Uiteindelijk gecorrigeerde verrekening teruggestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen