Opgelost door Innova energie: Poging tot energie contract overname

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163486
Gebruiker
R.A.J. Mevissen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Innova Energie probeert via "Versla de markt" mijn energie contract over te nemen, dit ondanks het schriftelijk intrekken van een op slinkse wijze verkregen machtiging.
Op mail wordt niet gereageerd. Was de laatste keer dat ik een afgeschermd nummer op neem.

De oplossing

Stop met deze poging om het energie contract bij mijn huidige energie leverancier over te nemen. Deze heb ik ingeseind over jullie poging. Mocht het toch fout gaan dat zal ik gerechtelijke stappen tegen jullie ondernemen en alle kosten op jullie verhalen. In dat geval ben ik pas tevreden als alles in oude staat hersteld is, op jullie kosten plus een schadevergoeding voor mijn tijd en gederfde inkomsten omdat ik hier tijd in moet steken.
Het is ook nog eens zo dat jullie in overtreding zijn daar ik schriftelijke mijn op slinkse wijze verkregen machtiging heb ingetrokken.

2 reacties

  1. Auteur
    Innova energie
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mevissen,

    Uw klacht is bij ons niet bekend. Neemt niet weg dat we graag met u in contact willen komen om te kijken of sprake is van een misverstand of om te zien of we samen tot een oplossing kunnen komen. U kunt ons bellen: 070 -301 66 10. Of u mailt ons: klantenservice@innovaenergie.nl. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groeten,
    Innova Energie
    Afdeling Klantenservice
  2. Auteur
    R.A.J. Mevissen
    Datum
    Probleem is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A.J. Mevissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Innova energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen