Klacht Ins and Outs lifestyle: ondanks meerdere toezeggingen nog geen geld retour voor niet geleverd vloerkleed

Klachtnummer
# 178483
Gebruiker
francien62
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Ins en Outs is op 29 december 2015 een aantal artikelen gekocht waaronder een vloerkleed. Deze was niet aanwezig maar zou door de eigenaar besteld worden en is, gelijk met de andere spullen betaald.
Na een hele tijd wachten kwam de mededeling dat het kleed niet te leveren was (verschillende verhalen door eigenaar, leverancier failliet etc.).
De keuze was om een vergelijkbaar kleed af te nemen.
Dit wilde wij niet, wij willen het betaalde geld terug.
We zijn op 14 mei in de winkel geweest met het verzoek het geld (€ 734) terug te laten storten, dit zou de eigenaar doen. Eind mei heb ik gebeld en zei de eigenaar dat er al genoeg korting op de rest van de spullen was gegeven. Op 2 juni een brief aangetekende brief verzonden waarin ik heb aangegeven dat Ins and Outs in gebreken is gebleven en dat de overeenkomst ontbonden is.
Nogmaals heb ik ze te tijd 2 weken de tijd gegeven het bedrag terug te storten maar dat is nog steeds niet gebeurd.

De oplossing

Zie aangetekende brief van 2 juni jl., de enige oplossing is het geld terug te storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ins and Outs lifestyle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties