Klacht InShared: complete opstal en inboedel verzekering

opstalverzekering

Ben al jaren verzekerd bij Inshared voor mijn woonhuis en inboedel. Na de hevige vlak na de Pasen heb ik lekkage gehad via het dak tot in badkamer en slaapkamer. Dak is 10 jaar geleden volledig vernieuwd met nieuwe pannen.
Schade gemeld en enkele dagen daarna komt iemand van Asperdt de schade opnemen, maakt foto's en bepaald de hoeveelheden. daarna 5 à 6 weken niets meer gehoord. Inshared houdt het verloop niet in de gaten. Na bellen met Inshared wordt gezegd dat actie wordt ondernomen. Na enkele dagen krijg ik een mail dat ik contact moet opnemen met een ander bedrijf, die komt dan de schade opnemen. Ik had inmiddels al een lokale aannemer gevraagd wat de kosten waren voor herstel. Nog geen €1.000,00. Doorgegeven aan Inshared, maar toch moet er een tweede expert komen om schade op te nemen. Na 2 maanden nog steeds niets aan schade gedaan door Inshared.

Wil dat Inshared voor een dergelijke geringe schade wat sneller handelt en niet 2 experts inschakelt. Ik had hun ook de foto's van de schade kunnen sturen en de hoeveelheden.

Wij vinden dat InShared hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!