Klacht InShared: Ontzettende last van laks en klantonwaardig beleid Inshared

Roland van Dongen

Ik heb een schade gemeld bij Inshared. Mijn auto is op de 18e september getaxeerd en hier is uitgekomen dat de expert volgens biedingen maar 260 euro kon krijgen voor mijn auto ( ook al vreemd, aanzienlijk meer waard ). De dagwaarde was 2000 euro, dus het verschil van EUR 1740 ging geclaimd worden bij de tegenpartij. Sindsdien complete radiostilte bij Inshared. Sowieso zijn ze telefonisch moeilijk te bereiken, en e-mails beantwoorden ze niet. Laksheid mag wat mij betreft wel in de slogan van InShared in plaats van dat belachelijke We all benefit. Ik heb totaal geen profijt bij de complete schadeafhandeling. Afgelopen week gebeld, blijkt dat ze heel het expertiserapport nog niet hadden opgevraagd. Hoe amateuristisch. Zet ik vandaag ten lange leste een bericht op Facebook, wordt er duidelijk een medewerker wakker. Echter grote verrassing! Kan nu mijn gegevens weer niet vinden. Om moedeloos van te worden. Ik heb me nog geen moment klant mogen voelen bij InShared en voel me grandioos in de steek gelaten. Begin me bijna schuldig te voelen tegenover me zelf dat ik bij hun schade heb gemeld.

Aangeven wanneer ik mijn EUR 1740 tegemoet kan zien.

Wij vinden dat InShared hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?