Klacht InShared: Weigering van uitkering schadebedrag

Anazenina

Twee jaar geleden heb ik een nieuwe brommer aangeschaft en all risk bij Inshared laten verzekeren. Een maand geleden is mijn brommer gestolen. Nu weigert de verzekeraar om het te vergoeden bedrag aan mij uit te keren wegens het volgende: Nadat ik aangifte gedaan heb op zaterdag 11-06-2016 en de verzekering op maandag 13-06-2016 telefonisch heb laten weten dat mijn brommer gestolen was tussen vrijdagavond 10-06-2016 om 23.30 en zaterdagochtend 11-06-2016 om 11.00, ben ik tot meer informatie te weten gekomen over het laatste gebruik.
Mijn vriend heeft de brommer namelijk, na mij, ook nog gebruikt en daarna vast gezet aan het groene fietsenrek bij ons voor de deur. Het laatste gebruik van de brommer door mij was om 23.30, het gebruik van de brommer door mijn vriend was van +/- 00.30 t/m 01.45. Gezien het feit deze info pas later bij mij terecht is gekomen, en ik deze info niet dermate urgent acht, heb ik deze informatie niet eerder doorgegeven.

Graag wil ik het te vergoeden bedrag, waar ik recht op heb en premie voor betaald heb, ontvangen.

Wij vinden dat InShared hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!