Klacht Instagram: niet meer in mijn account kunnen

Klachtnummer
# 473659
Gebruiker
Gebruiker1598425533
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht
Ik heb een account op insta een tijdje geleden gemaakt.
Ik wilde mijn email veranderen op me account, want die ik had gebruikt heb ik verwijderd.
Wilde het veranderen, kreeg een mailtje van accepteer je nieuwe email enz enz, heb ik gewoon gevolgd!
Ik wilde gewoon weer normaal naar mijn insta account.
Ik kreeg opeens wit beeld, en stond op: Help ons te bevestigen dat dit account van jou is
Je moet je identiteit verifiëren om te bevestigen dat dit account van jou is.
En weetje wat raar is, er stond mijn ouwe email om een code te vragen.
Dus nu kan ik geen kant meer op dankzij instagram.

De oplossing

Weer in mijn account kunnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Instagram hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Instagram?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen