Klacht Installatiebedrijf Frank Richter: Schade wordt genegeerd

Vanessa G.

Op 7 mei jl zou hij een lekkage in ons plafond komen repareren. Hiervoor moest hij een gat zagen in het plafond. Hij heeft toen nagelaten onze houtenvloer af te dekken ter bescherming. Dit heeft tot diepe krassen in het hout geleid. Ik heb hem dezelfde dag per email op de hoogte gebracht en foto's bijgevoegd. Ik ben 1x gebeld door een mevrouw die zei van zijn verzekeringsbedrijf te zijn en die graag wilde horen wat er gebeurd was. Daarna niets meer. Offertes voor reparaties heeft hij van mij ontvangen. Regelmatig contact opgenomen met de loodgieter met de vraag hoe het ervoor stond. Enkele malen werd mij verteld dat hij er mee bezig was, dat hij me per email op de hoogte zou houden. Op 9 juli een email waarin hij zei nog een formulier in te moeten vullen. Sindsdien krijg ik geen reactie op mijn emails of voicemail berichten. Hij weet dat hij de €300 die ik hem nog schuldig ben van de klus krijgt hij zodra deze kwestie is opgelost. Daar heeft hij sinds 8-7 niets meer over gezegd.

Dat de kosten voor de reparatie van de vloer en de kosten voor het verwijderen, tijdelijk opslaan en retour van onze meubels die daar staan worden vergoed. Alle offertes hiervoor zijn in zijn bezit. Dat dit voor eind november geregeld is of dat ik dan in ieder geval weet per welke datum ik deze vergoeding kan verwachten.
Van de €600 die zijn klus mij gekost heeft, ben ik hem nog de helft schuldig. Hij weet dat hij die krijgt zodra ik weet waar ik aan toe ben. Daar heeft hij geen bezwaar tegen gemaakt en schreef in zijn email aan mij dd 9-7 jl dat hij alleen nog een formulier hoefde in te vullen. Daarna nooit meer iets van hem gehoord.

Wij vinden dat Installatiebedrijf Frank Richter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?