Klacht Installatiebedrijf Heistek: ontevreden met de werkzaamheid van de loodgieter

Missie

Zondag 4 april loodgieter door aanbeveling van buurvrouw contact gehad ivm afvoer verstopping.
Loodgieter vroeg voor video.
Inventarisatie Prijs 50€
Maandag loodgieter kwam voor plus min 20min hij kreeg 50€ content betaald
Weer dinsdag langs geweest, afvoer afgezogen, hij kreeg 30€ via tikkie
Woensdag deed ik de kraan open, er kwam veel water uit de afvoer, hem direct via whatsapp video gestuurd, gaf aan te druk te zijn.
Op andere verzoek gaf hem aan op donderdagmiddag langs te komen, om 16:07 stuurde hem een bericht dat hij in Berhout is en redt het niet meer. , gaf wel aan dat hij vrijdag om 16 uur zal komen. Toen vertelde hem dat hij een lekkeband heeft.
Ik vroeg wanner hij tijd heeft gaf aan dat hij eigenlijk tijd met zijn vriendin moet besteden en dat hij moet verder kunnen leven.
Op dit punt kwamen wij niet meer uit. Gaf aan dat hij wil mij helpen maar niet op dit manier.
Heeft zich op WhatsApp verwijderd.
Mijn afvoer was verstopt maar het water stroomde niet zo uit.
Hij heeft de afvalbak weggehaald niet meer op zijn plek terug geplaatst.
Heeft de plint afgehaald om te kunnen werken en heeft dit meer goed terug geplaats, de plint valt weer af..
Mijn fout is dat ik heb geen factuur aangevraagd en ik heb 50 contant plus 30€ via tikkie betaald. 50€ betaling is op de whatsapp te vinden.
Ik weet niet of er wat hier kan gedaan worden.
Ik moet in de badkamer afwassen wat niet hygiënisch is.
Ik wil dat het probleem met spoed opgelost kan worden.
Want ik heb al veel te veel stress met dit probleem.
Het is onhygiënisch in de badkamer af te wassen, bovendien kan ik niet meer andere huishoudelijk naar behoorlijk uitvoeren van wege de onhandigheid.

Een oplossing.
Want de verstopping is zelf tot nu toe niet opgelost.
En hij is niet meer telefonisch bereikbaar.

Wij vinden dat Installatiebedrijf Heistek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Installatiebedrijf Heistek?