Klacht Installatiebedrijf P. Bruijn: Melding corrosie deksel VWL 105/5 AS 400V verzoek herstel onder garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 559353
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gemeld op 23-8-21 aan P Bruin, Hierna op 29-9-21 Vaillant verzocht maar geen reactie.

Aan de firma Piet Bruin,
Op het deksel van de buitenunit van onze VWL 105/5 AS 400V komt roest van binnenuit. De opstelling van de buiten unit is onder een afdak beschermt tegen regen en wind
De warmtepomp in maart 2019 door u geleverd en geïnstalleerd op [tekst verwijderd door moderator i.v.m. privacy]. kosten c.a. €17.000
Wij verzoeken u herstel onder garantie. Zie foto’s bijlage
De verticale metalen delen vertonen geen corrosie.
We hebben een melding aangemaakt bij Vaillant en worden naar u verwezen, zie onderstaande reactie.
Graag vernemen wij van u de verdere afhandeling van deze melding.

Gewenste oplossing

Deksel vervangen
Geboden oplossing
Er is geen oplossing. Installatiebedrijf P Bruijn kiest er voor niet te reageren op de klacht. Voor een ieder die dit leest neem deze zaak mee in uw afweging voor u een product / dienst afneemt. Dit zelfde geld ook voor Vaillant, zij bieden na aankoop geen hulp bij oplossen garantie zaken. Ook niet als het een dure warmtepomp betreft afgenomen bij een door Vaillant geselecteerde installateur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Installatiebedrijf P. Bruijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Installatiebedrijf P. Bruijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen