Klacht Installatiebedrijf Peuten Venlo: Te hoge rekening
Details
Klacht
Jan. 2014 heeft monteur werkzaamheden verricht en na afloop bekeken of hoe n gevelkraan buiten aan te brengen. Daarop kreeg ik n offerte, waar materialen en arbeidsuren stonden vermeld. Ben akkoord gegaan met offerte. Echter, de klus was binnen 5 kwartier geklaard, er is 4uur in rekening gebracht,vgls offerte. Meteen telefonisch kenbaar gemaakt hier niet mee eens te zijn. Na dit telefoontje, een brief en nog een mail, bleef de firma bij het standpunt, dat de offerte bindend is en dat de rekening helaas in mijn nadeel uitvalt. Inmiddels heb ik de rekening overgemaakt, minus de 2u en 3 kwartier arbeidsloon. Ook volgens de Consumentenbond is volgens de wet een gespecificeerde offerte niet bindend en moest de rekening worden aangepast. Inmiddels heb ik 2 keer een aanmaning gekregen, met in de laatste brief het evt. in rekening brengen van incassokosten.Gewenste oplossing
Creditering van het teveel in rekening gebrachte.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.