Opgelost door Installatietechniek-groen.nl: COMPANY CHARGED 5 HOURS TO DISCONNECT SHOWER-TOILET, BROKE THE MAIN BODY, SO LEAKING OVERNIGHT.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 388726
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

Klacht

This company, an installatie company, has overcharged me for labour.
I wanted some things disconnected/disassembled when moving house.
They spent around 5-hours disconnecting a shower-toilet and replacing with standard top. They broke the toilet, left it leaking overnight, then charged me 5-hours at €52 to fix it.
I believe the labour charge is thereby excessive and overcharged.
A professional installatie firm does not take 5-hours to disconnect a shower-toilet, break the main base body of the standard toilet left behind, leave it leaking overnight, then next day send a different technician to fix it and replace it with a standard top-lid. 5-hours? A company has to charge less time when a job is inefficiently performed.

Gewenste oplossing

Reduce the labour hours charged by 33% to 50%.
Geboden oplossing
Het bedrijf nam contact op en verkort de in rekening gebrachte arbeidsuren. Nu heb ik geen klacht. Goed bedrijf!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Installatietechniek-groen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Richard
    Datum
    The company got in touch and reduce the labour hours charged.
    Now I have no complaint. Good company!

    Het bedrijf nam contact op en verkort de in rekening gebrachte arbeidsuren.
    Nu heb ik geen klacht. Goed bedrijf!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Installatietechniek-groen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen