Klacht Installatievakwinkel.nl: Verschrikkelijk slechte communicatie.

Klachtnummer
# 341567
Gebruiker
OscarrrJ92
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een artikel besteld op 6 december. Deze zou 20 december geleverd worden. Nadat ik het na 3 weken nog steeds niet had, heb ik gebeld. Tot 2 keer toe 20 minuten in de wachtrij. Geen gehoor. 3e keer 15 minuten in de wachtrij. EINDELIJK iemand aan de lijn: ja uw bestelling kan pas over 4 weken geleverd worden. Ik heb verzocht te annuleren en geld retour te ontvangen. Tot op heden nog geen annuleringsbevestiging. Ongelofelijk slechte communicatie bij dit bedrijf. Áls het een echt bedrijf is...

De oplossing

Geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Installatievakwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Installatievakwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen