Opgelost door Instituut Laudius: Kennis niet Up-to-date

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 501325
Gebruiker
MINDBENDER
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw, Hoorn 7-12 2020

Hierbij dien ik een klacht in over de studie Gewichtsconsulent.

De klantenservice reageert niet op mijn mails.
De docente, haar expertise die ik voor 49 euro heb gekocht, reageert amper op mijn berichten en geeft mijn geen bruikbare feedback over mijn ingestuurde opdrachten.
Er is geen introductie van haar kant gekomen noch een kennismaking, ook geeft zij geen tijdspad van beantwoording aan, alsmede haar bevoegdheid tot diepgang in de materie.
Zij kent de huidige ontwikkelingen omtrent margarine, zuivel en brood, niet!
Zij communiceert niet in de vorm van hoor -wederhoor, terwijl je dit wel dient te leren middels de aangeboden theorie.

In de eerste twee weken ben ik gevoelsmatig genegeerd, waardoor opzeggen dus ook onmogelijk werd.

Men gebruikt in de theorie zwaar gedateerde informatie, 2006, 2009.
Het voedingscentrum, de schijf van 5 is niet meer van deze tijd!

De nieuwe ontwikkelingen omtrent brood, vetten en zuivel zijn niet bekend!

Hier heb ik net met mevrouw Baubo over gebeld.

Gaarne ontvang ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 349 euro terug op mijn rekening.

Hoogachtend,


Martin Slob

De oplossing

Ik wil het volledige bedrag van 349 euro retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Instituut Laudius
    Datum
    Beste heer Slob,

    Zoals telefonisch besproken gaan wij het betaalde bedrag van €349,- terugboeken. Deze zal uiterlijk morgen teruggestort worden.

    Uw feedback hebben wij inmiddels doorgegeven aan de afdeling onderwijs. Zij zullen dit meenemen wij de eerstvolgende actualisatie van de cursus.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Alicia Aserie
    Laudius

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MINDBENDER
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour, herziening cursusmateriaal is maar de vraag?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Instituut Laudius?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen