Klacht Inter cardio fitness: Verkoop van Cross trainer onder valse voorwendselen

Krol

Mijn aandacht werd getrokken door een advertentie op marktplaats van Inter Cardio, kortingen tot 85 % op alle bekende merken. Als je in de showroom komt staan er alleen oude modellen. De verkopers raden je meteen af om een bekend produkt te kopen, waarschijnlijk omdat ze ook niet op voorraad zijn. Ze bieden zogenaamd een beter alternatief nl het merk Olympicor of Ergo craft. Ze laten een site zien http://www.sportsenfitness.nl waar je deze produkten met gefingeerde prijzen kunt zien. Deze site is van Inter cardio fit zelf (vermoed ik) en moet de klant het idee geven dat ze een goed product kopen tegen een lage prijs. Ik ben er in getrapt en heb nu sinds sept 2012 alleen maar problemen. Het is een waardeloos apparaat, het kraakt en piept, de hart slagmeter doet het niet, de laagste stand is al veel te zwaar. Een monteur is langs geweest, zonder gewenste resultaat. Ik heb het apparaat teruggebracht in feb, inter cardio belooft een nieuw apparaat maar laten niets meer van zich horen.

Het liefts mijn geld terug (500 Euro) omdat ik geen vertrouwen heb in het product, anders een nieuw en deugelijk apparaat, bij voorkeur van een kwaliteits merk. Maar deze hebben ze niet, terwijl ze er wel mee adverteren.

Wij vinden dat Inter cardio fitness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?