Klacht Intergard: Artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Klachtnummer
# 366131
Gebruiker
M.D. Postma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een kunsthaag besteld bij Intergard, (ze leveren geen proefstukken of kleine hoeveelheden) die we hoopten te kunnen plaatsen.

Nadat het pakket was bezorgd hebben we de doos, een eenvoudige kartonnen verpakking, opengemaakt om de haag te bekijken. De haag bleek ongeschikt voor het doel - gaf niet genoeg privacy en was niet stevig genoeg - dus hebben we de doos weer dichtgeplakt en aan Intergard gevraagd hoe we deze konden retourneren.

Niet dus, de verpakking was open geweest dus ze namen de haag niet meer terug.

Wij vinden dit een zeer slechte service die op zijn minst vooraf duidelijk gecommuniceerd had moeten worden. Nu zitten wij met een haag waar we niets aan hebben.

De oplossing

Betere service verlenen aan toekomstige klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intergard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intergard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen