Opgelost door Interhome Nederland: Annuleringskosten ruim voor de vertrekdatum toch betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 569167
Gebruiker
PS
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Annuleringskosten van 10% van de reissom betalen van mijn aanbetaling.
Niet duidelijk aangegeven bij reservering, ondanks de email dat ik voor 22 april kan annuleren.
Ook is dit heel ruim voor de 43 dagen!

Gewenste oplossing

Er had een mogelijkheid geweest voor een omboekmogelijkheod als ik de annulering via de telefoon had gedaan. Misschien een coulance?
Geboden oplossing
Uit coulance werd mijn aanbetaling terug gegeven!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie Swaen,
    Bedankt voor uw feedback en het spijt ons te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de annuleringskosten. De algemene voorwaarden van Interhome staan op onze website en worden alsmede ook aan u toegestuurd en afgevinkt bij boeking. In deze voorwaarden staat ook ons annuleringsbeleid beschreven. Wij hebben te maken met kosten die wij door moeten betalen aan de huiseigenaar, dus hiervoor worden annuleringskosten berekend. Onze collega's van de afdeling Customer Care zullen deze week nog even contact met u opnemen om uw klacht te behandelen. Met vriendelijke groet, Interhome.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Interhome Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen