Opgelost door Interhome Nederland: Bezoek niet toegestaan, recensie niet serieus genomen
Details
Klacht
We hebben van de zomer een vakantiehuisje in Oosterrijk geboekt via Interchalet / Interhome. In de voorwaarden stond iets over met niet meer personen het huisje verblijven dan waarvoor geboekt was. Mijn dochter en schoonzus kwamen met hun twee peuters een glaasje sap drinken. Binnen een kwartier stond de verhuurder binnen en wees hun 'eraus!'. Hierbij wees hij ook nog expliciet de kinderen aan. Bemiddelen door Interchalet mocht niet baten, de medewerker aan de telefoon zei het te begrijpen, maar we kregen een mail met de boodschap dat er niet meer personen in het huis mogen verblijven dan waarvoor geboekt is.Op 9 augustus hebben we een recensie geschreven. Vandaag kreeg ik een mail van Interchalet dat deze geplaatst was. De link brengt me op de website van Interhome. Onder mijn recensie staat (in het Engels) dat het ook niet toegestaan is om de hele dag veel bezoek te ontvangen. The object may be occupied with the maximum occupancy. It is not permitted to have also many guests visiting the apartment all day long.
Bellen met Interhome heeft niets opgeleverd behalve frustratie. De medewerker vandaag had totaal geen begrip. "U moet altijd overal van te voren uw bezoek aanmelden bij de verhuurder". Dan blijf ik voortaan maar liever thuis dan nogmaals bij Interchalet iets te boeken.
Gewenste oplossing
De website aanpassen, zet het er expliciet en ondubbelzinnig bij dat zelfs het geringste bezoek niet is toegestaan. In de algemene voorwaarden is niet genoeg, geen haar op mijn hoofd heeft ooit verwacht dat dit ermee bedoelt zou worden.De verhuurder heeft blijkbaar het laatste woord, want de recensie is gesloten. Geef gelegenheid om de recensie toe te lichten. Nu zal een volgende huurder wellicht denken dat we de hele dag door bezoek in en uit hadden lopen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.