Opgelost door Interhome Nederland: Geen coulance bij annuleren ruim 8 maanden an tevoren.
Details
Klacht
Vakantie 8 maanden van tevoren geboekt.Om privé redenen vakantie geannuleerd binnen 10 dagen na boeking.
1 november geboekt 10 november ‘19 geannuleerd.
Omdat het driekwart jaar van tevoren is vraag ik om een coulance. Zodat ik geen 10% hoef te betalen maar alleen administratie kosten.
Dit is zo ver van tevoren redelijk en billijk.
Interhome kan dit huis nog prima verhuren.
Na telefonisch contact is er geen begrip en geen tegemoetkoming.
Nu een mail naar de directie gestuurd. Vlak daarna krijg ik een algemene bevestiging van het te betalen bedrag van 10%.
Bij het boeken van een nieuwe vakantie denk ik eerst nog 3 keer na voor ik dit bij interhome doe.
Voor zo’n groot bedrijf is het mijns inziens onzin om op deze manier extra geld te verdienen.
Mvg. Mieke
Gewenste oplossing
Ik wens dat ik mijn aanbetaling volledig terug krijg omdat interhome het huis nog ruim kan verhuren. Het is begin november!Dat ik een kleine bijdrage betaal voor administratieve kosten vind ik niet meer dan logies. Maar volgens Jessica, van interhome, maken zij geen administratieve kosten.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.