Opgelost door Interhome Nederland: Heel veel geluidsoverlast door onaangekondigde werkzaamhden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372867
Gebruiker
Amatista10#24
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We boekten 2 weken in appartementencomplex Amatista te Calpe ( Spanje). 10-6 t/m 24-6.
Vanaf 17-6 werd er plots gewerkt in twee tegen ons appartement aangrenzende appartementen. Hiervan was niets bekend. De werkzaamheden gingen gepaard met ernstige geluidsoverlast door boren, drillen slijpen en breken. Dit vanaf 07.30 in de ochtend tot 19.00 uur in de avond.
De geluidsoverlast werd alleen onderbroken tijdens de Spaanse Siësta’s. De klacht werd op 18-6 doorgegeven aan het lokale interhome kantoor dat ons op 19-6 mededeelde dat deze werkzaamheden zeer kort van duur zouden zijn. Dit bleek niet waar. Via een zoethoudertje werden we stil gehouden. Interhome Nederland bood ons op vrijdagmiddag 21-6 aan om van locatie te ruilen. Iets wat geen zin meer had aaangezien de arbeiders ons aangaven dat zij op zaterdag en zondag niet werkten. Op maandag 24-6 vertrekken we huiswaarts.
We zijn zestigers en hebben de tweede week van onze vakantie geen rust gehad. Een normaal gesprek in het appartement was niet mogelijk. Mijn ega kreeg zelfs flinke hoofdpijn van de overlast. Voor zestigers geen prettig vakantiegevoel.

De oplossing

Ik zou een financiële tegemoetkoming op prijs stellen aangezien we slechts 1 week hebben kunnen genieten van de voorgenomen rust.

4 reacties

  1. Auteur
    Amatista10#24
    Datum
    Wacht nog steeds op een reactie van interhome.
    Het niets doen aan dit probleem, zelfs niet kort reageren, is mijn inziens geen optie.
    Waarom wil interhome hier niet verder op ingaan?
  2. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Beste familie Schulpen,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht over uw vakantie met Interhome naar Spanje.

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht op onze afdeling Customer Care.

    Het dossier is bij ons geregistreerd onder nummer 404019102410.

    Afhankelijk van de terugkoppeling vanuit onze collega’s in Spanje, verwachten wij u maximaal binnen 2 weken onze schriftelijke reactie ter afhandeling te kunnen doen toekomen. Wij zullen u benaderen via het e-mailadres van Interhome, dit is customercare@interhome.nl
    In het vertrouwen u met dit schrijven voldoende geïnformeerd te hebben, tekenen wij,

    Met vriendelijke groet,

    HHD B.V. | Interhome
    Afdeling Customer Care
  3. Auteur
    Amatista10#24
    Datum
    Dank u voor dit bericht.
    Ik zal verdere berichtgeving afwachten
  4. Auteur
    Amatista10#24
    Datum
    Klacht opgelost naar volle tevredenheid.
    Interhome....... duidelijk ook top als er problemen zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amatista10#24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit weet interhome en ik
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?