Klacht Interhome Nederland: Misleidende advertentie!

Klachtnummer
# 540824
Gebruiker
Tanja11
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via de site van Interhome hebben wij een accomodatie geboekt op Europarcs Brunsummerheide.
Wij hebben geboekt n.a.v. foto's die de site laat zien voor de 10 persoons bungalow van 03-06-2021-07-06-2021 referentienummer: NL6445.708.6 Wij gingen voor het eerst met onze twee zoons, dochter, schoondochters en schoonzoon een lang weekend weg. Wij hebben hier heel erg naar uit gekeken. Wij wilde de kinderen graag verassen en verwennen.
De foto's beloven een grote houten bungalow met terras op 1 hoog aan de voorzijde. Het interieur ziet er modern en fris uit. Ook laat de foto een open haard zien, een prachtige witte keuken en mooie badkamers.
Wat blijkt bij aankomst in de bungalow: niet zo groot als op de foto, geen terras zoals op de foto, geen modern interieur, geen open haar, geen moderne frisse keuken en badkamers zoals op de foto's. Dat was een behoorlijke teleurstelling voor het bedrag van 900 euro voor vier nachten. Ik heb geprobeerd meerder keren te bellen met de klantenservice, geen gehoor. Uiteindelijk wordt er doorgezet naar een engelstalige klantenservice. Ik ben niet zo goed in Engels dat ik bovenstaande situatie kan beschrijven in het engels. Ik heb bij de receptie van Europarcs mijn verhaal gedaan. Zij konden niets voor ons betekenen maar zouden dit op mijn verzoek melden aan Interhome.
Ik wil hierbij een klacht indienen voor misleidende informatie. Ik heb foto's gemaakt van de bungalow waar wij in verbleven.

Gewenste oplossing

Ik voel mij bedonderd en vind de bungalow waar wij nu in verbleven bij lange na niet het bedrag waard wat wij er voor betaald hebben.
Ik wil dat de site de foto's aanpast: What you see is what you get en niet andersom. Ik wil minimaal de helft van het bedrag terug wat ik nu betaald heb. Ik zal het hier niet bij laten zitten indien er geen passende oplossing gegeven wordt. Hoe vervelend ik dat ook zal vinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste familie van Doodewaard,

    Wat vervelend om te horen dat uw vakantie zo is tegen gevallen. Interhome heeft een afdeling Customer Care waar alle onverhoopte klachten behandeld worden, wij hebben uw dossier daar nog niet gezien. Kunt u ons uw klacht mailen naar e-mailadres customercare.nl@interhome.group? Dan nemen we uw dossier in behandeling en zullen wij u een inhoudelijke reactie geven op uw klachten. Wij wachten uw e-mail even af. Alvast dank en vriendelijke groet,
    Interhome

Ook een klacht indienen over Interhome Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen