Klacht Interhome Nederland: onheuse bejegening medewerker en foutieve informatie. Onvoldoende meedenken met mij als klant

Jane

Wij hadden een vakantie geboekt in Oostenrijk, deze hebben we geannuleerd i.v.m. de corona en na overleg met 2 collega's van uw organisatie hebben we gekozen voor een voucher en op advies hebben we die direct ingezet voor een vakantie in Nederland. Het verschil was een bedrag van 40 euro tussen de aanbetaling en de vakantie die we hadden uitgekozen. Nu kreeg ik zojuist de bevestiging en daarin stond het bedrag van onze oorspronkelijke vakantie naar Oostenrijk in ruim 1770 euro i.p.v. 380 euro. Ik heb direct gebeld omdat ik ervan overtuigd was dat dit een vergissing moest zijn. De betreffende medewerker Lesley zei dat dit niet zo was en dat ik het bedrag van 1770 moest betalen voor het weekend of anders voor een voucher moest kiezen en dan op een later moment moest omboeken. Dit is een totaal ander verhaal dan wat 2 andere collega's eerder vandaag beweerde. Vooral de manier van communiceren maakte mij ontzettend boos, deze medewerker kon bijna alleen maar zeggen "ik ga niet met u in discussie", ik wil ook niet in discussie ik wil een vorm van begrip, blijkbaar is dat er niet en dat valt me ontzettend tegen. Juist in deze tijd moet je m.i. als organisatie ontzettend blij zijn als mensen alsnog bij je willen reserveren en alle moeite doen om dit op een goede manier te regelen. Dit is nu dus niet gelukt en we hebben gekozen voor annuleren omdat alle vertrouwen weg is door 1 gesprek met 1 medewerker.

Ik wil dat het bedrijf mijn gevoel van het feit dat een vakantie wordt afgepakt serieus neemt en niet antwoord met: Ik ga niet in discussie!

Ik zal mijn verlies van de 10% accepteren, daar heb ik in eerder instantie ja op gezegd, maar mijn vertrouwen in de organisatie interhome is weg. Het zou netjes zijn als ze dit op een goede manier zouden oplossen zonder allerlei bureaucratisch geneuzel.

Interhome Nederland
    Beste mevrouw Mekke,

Bedankt voor het delen van uw mening over uw ervaringen met Interhome. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de aan u geboden hulp. De corona crisis blijft een lastige situatie die veel mensen dupeert en wij vinden het ook erg spijtig voor u dat u uw geplande vakantie heeft moeten annuleren. Indien wij u niet naar wens geholpen hebben, bieden wij hier onze oprechte excuses voor aan. Wij sturen u vandaag via de gewone e-mail nog even een reactie vanuit onze afdeling Customer Care en wensen u voor nu een goede dag toe en een goede gezondheid.

Interhome/ afdeling Customer Care

Ook een klacht indienen over Interhome Nederland?