Klacht Interhome Nederland: Ons vakantiehuis werd door Interhome geannuleerd was al betaald.

MK

Aangezien wij met het hele gezin op vakantie zouden gaan hadden wij al een vakantie geboekt. Door ernstige lichamelijke problemen bij onze vader kon dit op het laatste moment niet meer door gaan.. Waarna wij zelf een huis hebben geboekt in zuid Duitsland bij Interhome. Dit was donderdags en zaterdags zouden wij afreizen, aangezien dit echt lastminute was moest ik direct betalen en hiervan een betalingsbewijs toesturen.. dit heb ik dan ook direct gedaan.
Net voor 5 uur werd ik gebeld met de mededeling dat de boeking geannuleerd werd, aangezien de eigenaar zelf gebruikt wou maken van het huis.
Ik vertelde ze direct dat ik al betaald had, en dit bedroeg maar liefst € 1165,00. Alternatieve huizen waren er niet, nu maar bijna liefst 2 weken later heb ik nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen, waardoor ik op vakantie geen geld meer te besteden had.. aangezien ik ook nog ergens anders een huisje moest boeken..

Op mijn klacht werd aan de telefoon gereageerd met : mijn excuses maar ik kan er ook niets aan doen mevrouw.
Ik vind dat door belemmering van mijn vakantie een compensatie op zijn plaats is.
In mijn ogen zijn het geen manieren om 2 weken MIJN geld in bezit te houden..

Interhome Nederland
    Geachte mevrouw Kuizenga,
    Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u erg ontevreden bent over de afhandeling van uw geannuleerde boeking bij Interhome. De situatie die u beschrijft is heel vervelend geweest en wij begrijpen dan ook volkomen uw teleurstelling in onze organisatie. Helaas is er sprake geweest van een menselijke fout in de betaalopdracht en is hierdoor de betaling vertraagd geweest. Wij bieden hier onze oprechte excuses voor aan. Graag bieden wij u een koerting aan van 10% op een volgende reis bij Interhome. Deze korting is onbeperkt geldig en te gebruiken in combinatie met onze andere aanbiedingen. Helaas kunnen we u geen geldeijke vergoeding aanbieden, daar wij niet doelbewust uw geld in ons bezit hebben gehouden, er is puur sprake van een misverstand. Wij hopen dat uw uiteindelijke vakantie alsnog naar wens is geweest en wij hopen bij een eventuele volgende vakantie bij Interhome u weer van dienst te mogen zijn, dit keer geheel probleemloos. In het vertrouwen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Clientenservice, Interhome vakantiewoningen.
    MK
    Ik boek geen vakantiehuis meer bij Interhome.
    Interhome Nederland
    Geachte mevrouw Kuizenga,

Wij respecteren uw keuze en bieden nogmaals onze excuses aan dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Wij danken u voor het doorgeven van uw bevindingen, zo worden wij in staat gesteld onze service te verbeteren. In het vertrouwen u met dit schrijven van dienst te zijn geweest, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Clientenservice, Interhome Vakantiewoningen.

Ook een klacht indienen over ?