Opgelost door Interhome Nederland: Slechte review wordt niet geplaatst ondanks herhaaldelijk hierom vragen.
Details
Klacht
Ik heb een helaas slechte review over een huis, dat wij via Interhome hebben gehuurd in september, geschreven. Interhome plaatst deze niet ondanks herhaaldelijk hierom te vragen. Ik krijg sowieso geen antwoord meer op mails. Dit duidt wat mij betreft op willekeur in plaatsing van reviews.Gewenste oplossing
Ik wil dat Interhome deze review plaatst, ik schrijf deze nl. niet voor niets. En dat zij hierop aangesproken worden dat ze zelf eerst de mail naar je sturen met het verzoek om een review te plaatsen, is deze echter negatief dan geven ze niet thuis. Dit is een slechte zaak voor toekomstige klanten en de basis waarop zij voor een huis beslissen. Ik wil voorkomen dat andere klanten hun keuze baseren op niet de volledige informatie verstrekt door eerdere huurders.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.