Opgelost door Interhome Nederland: Slechte review wordt niet geplaatst ondanks herhaaldelijk hierom vragen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 562641
Gebruiker
Heidideleeuw
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een helaas slechte review over een huis, dat wij via Interhome hebben gehuurd in september, geschreven. Interhome plaatst deze niet ondanks herhaaldelijk hierom te vragen. Ik krijg sowieso geen antwoord meer op mails. Dit duidt wat mij betreft op willekeur in plaatsing van reviews.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Interhome deze review plaatst, ik schrijf deze nl. niet voor niets. En dat zij hierop aangesproken worden dat ze zelf eerst de mail naar je sturen met het verzoek om een review te plaatsen, is deze echter negatief dan geven ze niet thuis. Dit is een slechte zaak voor toekomstige klanten en de basis waarop zij voor een huis beslissen. Ik wil voorkomen dat andere klanten hun keuze baseren op niet de volledige informatie verstrekt door eerdere huurders.
Geboden oplossing
De oplossing is om de review te plaatsen, echter bij Trustpilot(daarna is de review pas geplaatst) ging Interhome in ontkenning over gestuurde mails, bovendien werd ik ervan beticht onheuse taal te hebben bejegend in mijn review.... is totaal onjuist! Jammer.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,
    Bedankt voor uw review naar Interhome, op Trustpilot en ook hier via Klachtenkompas. Het spijt ons te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met Interhome. We negeren u niet, het is helaas gewoon nog steeds erg druk en we doen ons best alle e-mails, telefoontjes en overige vragen te beantwoorden. Uw review werd in goede orde ontvangen en we zijn bezig met de verwerking hiervan: in de eerste plaats informeren we de huiseigenaar over de genoemde mankementen en we gaan dit oplossen. Uw review zal ook op onze website geplaatst worden. Positief of negatief, alles wordt geplaatst, dit kunt u ook zien aan eerdere reviews die bij dit huis staan waar soms ook negatieve punten bij genoemd werden. De reden dat uw review nog niet is geplaatst is, is dat er een aantal zinnen bij stonden met wat minder net taalgebruik. Dat wordt niet door ons systeem geaccepteerd en moeten wij eerst corrigeren. De review komt hierdoor dus in de wachtpositie te staan en na correctie plaatsen wij de review gewoon. Maar dit is de reden van de vertraging. Wij danken u hartelijk voor het geven van uw mening en wij gaan er alles aan doen de woning op de door u genoemde punten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Interhome Customer Care Benelux

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Interhome Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen