Klacht Interhome Nederland: slechte staat appartement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74966
Gebruiker
ditta
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bij aankomst was de ruimte zeer slecht schoongemaakt moet wel voor betaald worden.
de eethoek stoelen daar kan je niet goed op zitten omdat, sommige op instorten staan.
De kuipstoeltjes daar was er 1 met ducktape gemaakt en de andere had overlangs een grote scheur moet een handdoek op anders zit je velletje ertussen.
Het stapelbed was de bodem van kapot ook geplakt met duck tape wat voor mijn volwassen zoon door de gebroken latten niet te beslapen was dus 2 weken op de grond geslapen.
de parasolvoet was helemaal in flarden kast voor de kleding stuk.
Dit heeft toch wel invloed gehad op het genot van onze vakantie zeker gezien het normaal kunnen zitten en slapen.

De oplossing

Het lijkt mijns inziens meer dan billijk dat hier een compensatie van interhomen tegenover staat.
Ik heb de klacht ook gemeld bij interhome in frankrijk.
Waar ze dit vermeld hebben en de schoonmaak daar hadden ze dan voor terug kunnen komen ik zei ook als je de hele dag aan het reizen bent geweest zit je niet te wachten op een schoonmaakploeg.
Deze kapotte spullen stonden al als klacht aangegeven heb het ook gelezen maar, ik dacht dan is dit vast gerepareerd maar, nee dus wij komen met dezelfde klachten nog een keer.
Ben zeer teleurgesteld in interhome boeken ging keurig maar, als dit het beleid van interhome is zullen wij hier niet meer boeken.

6 reacties

  1. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Schans,Het spijt ons te vernemen dat uw vakantie via Interhome niet is verlopen zoals gehoopt. Wij bieden onze excuses hiervoor aan. U geeft aan dat u uw klachten kenbaar heeft gemaakt ter plaatse, volgens u werd u hier niet adequaat geholpen. Zoals in onze algemene voorwaarden en in onze reisbescheiden is aangegeven, adviseren wij altijd contact op te nemen met Interhome Nederland indien u ter plaatse niet naar tevredenheid wordt geholpen. Ook staat er aangegeven dat u uw klacht binnen 1 maand na thuiskomst schriftelijk bij ons kan indienen zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Beide acties heeft u helaas niet ondernomen. Graag worden wij in de gelegenheid gesteld alsnog uw klacht op te pakken en te behandelen. Wij zullen u dan ook separaat van deze website een ontvangstbevestiging sturen en uw klacht verder in behandeling nemen. In het vertrouwen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Klantenservice, Interhome Vakantiewoningen.
  2. Auteur
    ditta
    Datum
    Het bevreemd mij wij hebben daar aangegeven dat eerdere bewoners op internet eerder dezelfde klacht vermelden.
    En onze klacht is van de eerste dag na onze vakantie sneller kun je volgens mij niet reageren.
    Ik wacht Uw reactie verder af 4 weken is mijns inziens wel erg lang om een klacht te beoordelen.
    Ik reken eigenlijk op een nette oplossing van jullie kant.
  3. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Schans,4 weken behandelingstermijn is conform de richtlijnen van de ANVR. Tevens hebben wij aangegeven in onze correspondentie aan u dat het hier gaat om een maximale behandelingstermijn. Vanzelfsprekend ligt het in ons beider belang een onverhoopte klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij zetten de correspondentie graag voort via de email, om 1 dossier te behouden. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk beantwoorden. In het vertrouwen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Klantenservice, Interhome Vakantiewoningen.
  4. Auteur
    ditta
    Datum
    Interhome is mij zwaar tegen gevallen, aanbieding is 48 euro retour voor het vuile app.dat heel veel spullen kapot zijn en mijn zoon 14 dagen op de grond heeft geslapen betreurd interhome maar, wij hadden daar dan een ander verblijf kunnen krijgen hoogseizoen alles was vol in dit complex.
    Op internet stond in juni de klacht al beschreven, de reactie van interhome is wij hebben niet volgens de regels geklaagd dus helaas mijns inziens zeer onfatsoenlijk afhandeling-
  5. Auteur
    Interhome Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Schans,
    In onze separate emailwisseling hebben wij getracht u uit te leggen hoe wij tot deze vergoeding gekomen zijn. Wij vinden het erg jammer dat u nog steeds ontevreden bent over onze afhandeling. Wij hebben u een vergoeding geboden, ondanks dat u bij een verblijf van 2 weken op uw vakantiebestemming ons kantoor in Nederland niet heeft geinformeerd over uw klachten. Meer kunnen wij helaas niet voor u betekenen. In het vertrouwen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Klantenservice, Interhome Vakantiewoningen.
  6. Auteur
    ditta
    Datum
    Mijns inziens is de klachtafhandeling bij interhome zeer kort door de bocht.
    Dat de klacht al bestond wordt niet op ingegaan wij zijn niet de eerste die klagen over het app.
    Wij betreuren het ook voor ons reden om nooit meer bij interhome te boekeñ

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ditta
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry