Klacht Interhome Nederland: Vakantiehuis plots geannuleerd

Nicocardone

Via Interhome hebben we een mooie villa gehuurd op Tenerife. We hebben via email ook bevestiging gekregen dat de boeking in orde was. Tot één week voor ons vertrek: toen kregen we plots een email waarin ons gemeld werd dat 'door onvoorziene omstandigheden' onze boeken werd geannuleerd. Daar staan we dan zonder vakantiehuis. Ondertussen zijn alle degelijke vakantiehuisjes ofwel volzet ofwel veel duurder. Interhome heeft zelf een alternatief huis voorgesteld maar dit voldoet niet aan onze verwachtingen. Zelfs als ze ons zouden terugbetalen is dit geen oplossing: vakantiehuisjes zijn inmiddels veel duurder geworden.

Wij willen dat Interhome ons een huisje voorstelt dat gelijkwaardig is aan onze oorspronkelijke boeking. Als dat huisje duurder is, moet Interhome het verschil maar betalen. Zij hebben tenslotte de problemen veroorzaakt.

Interhome Nederland
    Geachte heer Cardone,
    Bedankt voor uw reactie over de helaas vervelende situatie die is ontstaan betreffende uw boeking bij Interhome.
    Wij gaan nogmaals de geboden alternatieve vakantiewoningen bestuderen en nemen morgen even contact met u op of er nog andere mogelijkheden zijn.
    Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.
    Vriendelijke groeten,
    Interhome Vakantiewoningen/ Customer Care
    Beste

Ik kijk erg uit naar de alternatieven die jullie gaan voorstellen en ik hoop oprecht dat jullie dit keer met een serieus voorstel over de brug komen. Enig idee wanneer ik dat mag verwachten? We vertrekken namelijk volgende week al op vakantie. Hoe langer we wachten, hoe minder huisjes beschikbaar zijn.

Nico Cardone
    Beste

Jullie hadden dus beloofd mij vandaag terug te contacteren met een alternatief. Ik kan alleen maar vaststellen dat de kantooruren stilaan afgelopen zijn en ik nog altijd geen reactie van jullie heb mogen ontvangen. Dit is al de tweede keer dat jullie voor mij duidelijk maken onbetrouwbaar te zijn. Binnen exact één week zou ik moeten vertrekken op vakantie en ik heb op dit moment nog altijd geen plek om te slapen door jullie onkunde. Ik hoop oprecht dat jullie snel met een oplossing komen.

Nico Cardone
    Interhome Nederland
    Beste heer Cardone,
    Zoals afgelopen dinsdag aan u beloofd, is Interhome direct nogmaals aan de slag gegaan om hopelijk een oplossing te vinden. Helaas kunnen wij niet altijd binnen 1 dag een dergelijke kwestie oplossen omdat wij afhankelijk zijn van de reacties van 3e partijen. Inmiddels heeft u vandaag contact gehad met 1 van onze medewerkers en hebben wij u een alternatief buiten ons portfolio aangeboden omdat het voor ons op de 1e plaats staat dat er een geschikte alternatieve vakantiewoning voor u wordt gevonden. Wij willen u vriendelijk verzoeken bij eventuele volgende vragen, direct contact op te nemen met onze supervisor van de afdeling Reserveringen, welke u vanmorgen gesproken heeft. De lijntjes zijn dan korter en zo kunnen wij u beter helpen.
    Nogmaals dank voor uw mening en wij wensen u voor vandaag een fijne dag toe.
    Vriendelijke groeten, Interhome Vakantiewoningen/ Customer Care.

Ook een klacht indienen over Interhome Nederland?