Klacht Interhome Nederland: Verplichte annuleringsverzekering

M. Rommers

Bij appartement staat: inclusief annuleringsverzekering. Bij de eerste pagina van het boeken blijkt dat je dit niet kunt verwijderen. Ik heb niet geboekt.
Ik heb dit via de website gemeld aan Interhome als klacht. Wij hebben al een doorlopende annuleringsverzekering.
Ik heb op 17 november 2014 (een dag later) een mail gekregen van Interhome met de volgende verklaring: 'De annuleringsverzekering van Allianz Global Assistance wordt door Interhome gratis aangeboden bij elke boeking. U betaalt er geen extra kosten voor.' Hiermee ben ik niet tevreden. Gratis bestaat bij mijn weten niet en van een dubbele verzekering kun je alleen maar problemen krijgen als er uitbetaald moet worden. Ik maak zelf uit waar ik mij verzeker en ga hier niet mijn andere verzekering voor opzeggen.
Ik ben al heel erg lang tevreden klant van Interhome maar zal niet meer boeken zolang dit zo blijft.

Ik boek een verblijf, geen verzekering. Maak die verzekering optioneel en wees open over de kosten. Gratis bestaat niet. Dan ziet u ons volgend jaar weer terug.

Interhome Nederland
    Geachte mevrouw Rommers,Bedankt voor uw bericht. Graag nemen wij uw klacht in behandeling. Kunt u ons een email sturen naar onze afdeling Clientenservice op mailadres customercare@interhome.nl? Graag bekijken we dan met u samen de mogelijkheden dit probleem op te lossen. Alvast dank, wij verblijven met vriendelijke groet, Interhome Vakantiewoningen, afdeling Clientenservice.