Klacht IntermarisHoeksteen: Acterstallig ondenhoud

J. Verdonk

Door uw collega ben ik op de hoogte gebracht dat u deze zaak voor mij behandeld.

Nog even wil ik iets over de kozijnen duidelijk maken.

In 2008 heb ik ook lekkage gehad door achterstallig onderhoud daar heeft Intermaris-Hoeksteen niks aan gedaan.

Ik wil dan ook dat dit op korte termijn allemaal vervangen gaat worden, en stukjes er tussen zetten daar kan ik dan ook onder geen enkele voorwaarde mee accoord gaan.

Op maandag 25 juni begint aannemersbedrijf De wit aan de badkamer, maar over die kozijnen is niks gezegt, en die moeten wel vervangen worden.

Oh ja, Knipping kan de kozijnen binnen 2 dagen vervangen dus waarom zou een ander bedrijf dat niet kunnen?

Geen huur betalen betekend ook niet meer krijgen, omdat ik dat geld nodig heb om de Energierekening van te betalen.

Afz. Jan

Geachte heer Verdonk,

Het lijkt mij in deze kwestie niet verstandig om de huurpenningen niet meer te voldoen. Alsdan kan Intermaris Hoeksteen u uit de woning zetten, omdat u de huur niet heeft betaald. Ik raad u dan ook aan de volledige huur te blijven betalen.

Ik adviseer u dan ook schriftelijk contact op te nemen met Intermaris met het verzoek de kozijnen te vervangen.

In het vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd, verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Colin Burger

Advocaat

Geachte heer Burger,

Het juridische loket heeft uw kantoor toegewezen omdat Intermaris-Hoeksteen mij niet serieus neemt.
Nu moet ik het helejaar door stoken omdat als er wind op mijn kozijnen staat dan bewegen de lamellen binnen mee en dat bevalt mij niet.

In 2005 had ik een nieuwe vloer laten aanbrengen, en binnen 2 weken lekkage van buiten af door een stortbui. Intermaris-Hoeksteen wil van niks weten en mijn eigen verzekering heeft dit toen gelukkig nog vergoed.

In 2008 heb ik weer een lekkage gehad weer aan de zelfdekant ook weer door een stortbui intermaris-Hoeksteen wilde weer van niks weten en moest weer een nieuwe vloerin deze keer moest ik het zelf betalen.

Ook in deze gevallen helpt het Schrijven, Bellen, en het naar Intermaris-Hoeksteen toegaan niks.

En zo als u misschien ook wel van uw collega heeft begrepen ben ik nogsteeds van mening dat ik al veel te veel huur heb betaald. daar van heeft u ook bankafschriften gekregen.

Afz. Jan

Nieuwe kozijnen,
Nieuwe Ramen en Deuren,
Nieuwe Ruiten (DUBBEL GLAS)

Wij vinden dat IntermarisHoeksteen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?