Klacht Intermediair Service D.B.: Simpelweg opgelicht! Te veel betaald voor te weinig werk.

Klachtnummer
# 382213
Gebruiker
Rekeninghouder ABN Amro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Simpelweg opgelicht met een veel te hoge prijs. Overigens ook nog rond de 73 euro btw gepakt boven op een prijs van excl. Btw 340 euro. Letterlijk maar 2 min bezig geweest om de deur te openen 400+ euro betaald.

Totaal geen rekening met de emotisch of portomonnee van mensen

Bedrijf wilde niet meewerken aan terugbetalen. Ook niet aan een andere oplossing.

De oplossing

Graag geld terug of een deel van het geld. En het bedrijf van de markt af halen wegens het belazeren van mensen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intermediair Service D.B. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intermediair Service D.B.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen