Klacht Intermediair Service D.B.: Veel te hoge kosten voor geleverde arbeid.

Klachtnummer
# 347429
Gebruiker
Ploegmakers1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren heeft uw bedrijf mijn slot binnen enkele tellen (minder dan 1 minuut) open gekregen met een plastic kaartje (er zat nog een sleutel aan de binnen kant van de deur). Dit heeft mij 260 euro gekost. Voor het kaartje moest ik 30 euro betalen. Ik vind deze kosten echt absurt hoog en was hier absoluut niet op voorbereid omdat op internet bij andere bedrijven bedragen staan van 50 a 60 euro (excl gebruikskosten).

Gewenste oplossing

- Al telefonisch aangeven wat de kosten zijn, niet pas wanneer iemand op de stoep staat (u gebruikt immers standaardkosten, of zijn die wisselend?)
- Vergoeding voor de irreële hoge kosten: 1) van de "specifieke inzet/starttarief" ad 150 euro en de deurkaart ad 30 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intermediair Service D.B. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intermediair Service D.B.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen