Klacht Intermediaire Voorschotbank: Ik wil antwoorden

Klachtnummer
# 349370
Gebruiker
Bert71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen om uitleg gevraagd,over hoe het kan dat ik na bijna 12 jaar nog steeds aan het afbetalen ben terwijl ik het geleende bedrag al bijna 2 keer heb afbetaald!
Uitleg wordt niet geven, al dan wel bekropte uitleg.
Ook komt er inneens een nog openstaande maanden van 2008 en 2010 bovendrijven.
Ook het personeel aan de telefoon onvriendelijk en weet geen duidelijke antwoorden te geven op je antwoorden.
Antwoord op mijn vragen over wat ze en hoe ze omgaan met het bedrag wat ik maandelijks in een voor mij bodemloze put stort en wat in mijn ogen kunstmatig in stand wordt gehouden kunnen ze niet geven of dan wel niet willen geven!! Het wordt tijd dat ze worden aangepakt!!

De oplossing

Openheid, en duidelijke antwoorden!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Intermediaire Voorschotbank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intermediaire Voorschotbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen