Klacht Intermediaire Voorschotbank: maffia

ZesdeKameel#321

ook veel te veel aan rente betaald, het is de gelegaliseerde maffia in dit land. Zeker nu de hoogste baas van de nederlandse bank ook nog luidkeels begint te roepen mensen moeten niet denken dat geld gratis is, nu dat weet ik al sinds 2006 . het begon met 6,7 % en nu staat de rente op 9,5 %. is jarenlang 11%geweest. het ging om een bedrag van 22.500 en daarboven kwam nog een bedrag van 2500 euro zijnde de verzekering. Maar later bleek dat deze verzekering enkel voor de eerste 5 jaar was van het krediet, alles bij elkaar heb ik het gehele bedrag in rente al terugbetaald. Maandelijks los ik 275euro af momenteel staat het bedrag op 21000 euro. echte aflossing is momenteel 125 euro van de 275 euro. Ik heb ze al vaak medegedeeld hoe maffieus ik dit allemaal vind. maar alleen maar onzinnig geneuzel naar al die jaren trouw betalen van hun kant. nu zouden ze begin 2020 met een compensatieregeling komen , voor de teveel betaalde rente. maar deze bank leid iedere klant om de tuin. Nee dit kan allemaal in dit neo liberale land van Rutte. de gewone man wordt gekielhaald door deze bank . betalen totdat je dood bent. real maffia

het gehele bedrag kwijtschelden

Wij vinden dat Intermediaire Voorschotbank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Intermediaire Voorschotbank?