Klacht Internet Bikes: Geen geld terug

Klachtnummer
# 89784
Gebruiker
Fietstass
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Fietstas besteld en betaald. Niets ontvangen. De fietstas koste 28.00 euro en mij werd in een mail verteld, want bellen kan niet , dat ik retour kosten en additionele kosten moest betalen .Samen voor een bedrag van 21.95!
Het resterende bedrag zou worden teruggestort.Er is nooit een bedrag teruggestort.
De bestelling was in november. Ook wil ik geen retour kosten en additionele kosten betalen.

Gewenste oplossing

Ik wil het volledige aankoopbedrag terug en ook zonder aftrek van verzendkosten en andere additionele kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    Internet Bikes
    Datum
    Geachte heer mevrouw,Ik heb uw dossier doorgenomen en ben van mening dat u volledig in uw recht staat. Het betreft hier een interne vergissing die we inmiddels hebben geëvalueerd. Ik help u graag verder om uw dossier naar tevredenheid op lossen. Daarom zou ik u graag de fietstas geheel kosteloos nogmaals naar u toe willen sturen. Indien u dit niet wenst, ontvang ik graag van u uw IBAN-rekeningnummer zodat ik het volledige aankoopbedrag a € 28,- naar u terug kan storten. Ik hoor graag van u wat uw voorkeur heeft.Mijn excuses voor het ongemak. Ik vind het bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze organisatie. Ik zal er dan ook persoonlijk zorg voor dragen dat herhaling in de toekomst voorkomen zal worden.
  2. Auteur
    Internet Bikes
    Datum
    Geachte mevrouw,Uw terugbetaling is inmiddels verwerkt. Ik heb u per e-mail het digitale bewijsstuk hiervoor aangeleverd. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ook een klacht indienen over Internet Bikes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen