Klacht Internetgemeentegids.nl: aansmeren advertentie als verlenging van bestaande advertentie

Linda

Ik ben gebeld om een bestaande advertentie in de gemeentegids te verlengen. Ik dacht dat dit om de gemeentegids van onze eigen gemeente ging. Niet dus! Het ging dus om een nieuwe vermelding in de internetgemeentegids. Bij navraag bleken hier al veel klachten over gemeld te zijn. Ze blijven nu facturen sturen en dreigen met incasso-bureaus. Ook na telefonisch onderhoud bleven ze herhalen dat het ging over een contract met een bedrijf wat al 16 jaar bestaat (dit werd herhaaldelijk gezegd om de oplichting te weerleggen) en dat hier een aanvraag voor was geweest. Ik heb ook gevraagd naar de klantenservice, echter bestond deze niet. Beetje dubieus zeker omdat er geen enkele schriftelijke correspondentie plaatsvindt vanuit het bedrijf zelf. Ze handelen vanuit de telefoon. Na het toesturen van een geluidsopname van bevestiging heb ik ook gevraagd naar een opname van het eerste gesprek, over de uitleg van het aanbod; echter wordt hiervan geen opname gemaakt (misschien wel verstandig).

Schriftelijk antwoord op mijn e-mails richting de verschillende afdelingen.

Wij vinden dat Internetgemeentegids.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Internetgemeentegids.nl?