Klacht Internetgemeentegids.nl: Slecht werkend internetverbinding,geen kom, slechte service

Klachtnummer
# 286531
Gebruiker
Maya69
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds eind zomer 2016 plaats kon een wifi-versterker, sindsdien klachten, tot paar maanden terug, geen tv, dan geen wifi en tv, bij herhaaldelijk testen ipv 30 MB 8 of 12 MB binnen tot zelf maar 1 MB, je moet meerdere malen bellen voor monteur, monteur ziet dat de draadjes van de WiFi versterker elkaar niet goed raken, dus t zou opgelost moeten zijn, niet dus, weer bellen, wordt gewoon associaal een monteur geweigerd, vraag om vergoeding, niks, moet maar blijven bellen en hun adviezen opvolgen, ik weet zelf ook wel wat ik moet doen en dat dit niet werkt, 50 euro in de maand voor een hoop ellende, morgen ga ik weg bij KPN, zeker na t asociale gesprek met [tekst verwijderd door moderator] die geen monteur wil sturen, ik moet maar steeds bellen. Achter onze straat hebben ze 20 huizen ook rond de tijd aangesloten op internet(nieuwe huizen) buren zeggen ook sindsdien problemen te hebben maar dat kan kom schijnbaar niks schelen die vangen iedere maand minimaal 50 euro voor een product dat niet goed werkt

Gewenste oplossing

Vergoeding voor t laatste half jaar,zou het minste zijn, en monteur sturen met verstand

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Internetgemeentegids.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Internetgemeentegids.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen