Klacht Internetgemeentegids.nl: vermelding internet gemeente gids is een farce!! ben niet correct behandeld en dus besodemieterd

Anoniem

E-mail geschiedenis:
tot 18 juni 2012. Heb nooit geen ractie gehad.op de onderstaande e-mailtjes: Graag zou ik mijn geld terug zien.
met vriendelijke groet, Peter van de Wiel.

Geachte,

daar er geen reactie komt op mijn brief, voel ik me genoodzaakt me te melden bij de consumenten bond.

----- Original Message -----
From: Peter van de Wiel
To: swaadvies@live.nl
Sent: Sunday, June 10, 2012 9:05 PM
Subject: Re: favtnr: 168517

geachte,

navraag en nazoek leert dat ik me nu bedrogen voel en niets voor mijn geld terug krijg.
graag verzoek ik u onmiddelijk mij geld te retourneren naar:
cafe de bakkerij
166161144
indien u niet aan mijn verzoek voldoet, ga ik stappen ondernemen met de consumentenbond en kassa.

vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

----- Original Message -----
From: Peter van de Wiel
To: swaadvies@live.nl
Sent: Tuesday, June 05, 2012 7:38 PM
Subject: favtnr: 168517

geachte,

Hierbij wil ik u melden dat dit : factuurnr 168517 voor het jaar 01-06-2012/01-06-2013, tevens de laatste melding wordt in de gem. wegwijzer moerdijk.

met vriendelijke groet,
0675552494

ik zou graag mijn geld retour zien, daar men niet reageert op mijn verzoeken. ik voel en ben besodemieterd. men zal gaan gooien met band opnames etc. jammer, maar men heeft nog diverse malen geprobeerd mij advertenties te laten zetten. tot ik het door had. Gewoon €355,81 terug storten op mijn reknr. Cafe de Bakkerij 166161144.
ben lid van de consumenten bond: 10201424
adres van het bedrijf:
Internet gemeente gids BV
Noorderstraat 131
9611 AC Sappemeer
tel:0880082010
Hartelijk dank alvast voor de moeite.
mvrgr Peter 0657552494

Wij vinden dat Internetgemeentegids.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?