Opgelost door Internetshop.nl: 2 cartridges bij aankoop van een printer niet in de doos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143900
Gebruiker
Airtechpeter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gebeld met internetshop (€.1- per keer) over het ontbreken van cartridges bij een nieuwe printer. Men bood aan stuur maar terug en na ontvangst sturen wij weer een nieuwe. Vond ik niet acceptabel omdat ik zeer snel de printer nodig had. Dit zou dan minstens 4 dagen duren. Internetshop zei vervolgens. Bestel dan maar een nieuwe dan komt die binnen 24 uur. Stuur die oude maar terug en na ontvangst zullen wij het geld dan terug betalen. Ik ben vervolgens naar een winkel in de buurt gegaan en voor € 22.- nieuwe cartridges gekocht in de printer gezet en de nieuwe printer was klaar.
Gemeld wat de kosten waren aan internetshop.nl. Mailtje terug gehad. Fijn dat het werkt, maar helaas kunnen we niets vergoeden. Ik heb hun 2 x transportkosten + interne handelingskosten uitgespaard. Ik had op zijn minst een gebaar verwacht.

De oplossing

Compensatie van gemaakte kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Internetshop.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben de mails nagekeken en zijn het met u eens. Onze klantenservice heeft wat kortaf gereageerd. Onze excuses hiervoor.
    U heeft een bedrag van € 22,00 betaald voor de cartridges. Wij zullen dit bedrag naar u vergoeden in de vorm van een kortingscode. Hier zit geen minimale besteding aan. Onze klantenservice zal deze naar u mailen. We hopen dat u uw vertrouwen houdt in de service van Internetshop.

    Met vriendelijke groet,
    Team Internetshop.
  2. Auteur
    Airtechpeter
    Datum
    Netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Airtechpeter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Internetshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen