Klacht Internetshop.nl: Exquisit vriezer kapot, bedrijf failliet

Klachtnummer
# 271952
Gebruiker
Anouk1988_
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een paar jaar geleden een exquisit vriezer gekocht. Echter in onze garantieperiode is onze vriezer stuk gegaan maar nu blijkt het bedrijf van aanschaf failliet te zijn. Nergens wordt aangegeven of doorverwezen waar we nu heen kunnen ?

Als je een mail stuurt dan wordt er per direct een automatische mail teruggestuurd ober faillissement.

De oplossing

Een vriezer die werkt...

0 reacties

Ook een klacht indienen over Internetshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen