Klacht Internetshop.nl: Internetshop.nl en garantie en het reparatiebedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74233
Gebruiker
MRB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nadat een eerdere klacht mbt wettelijke garantie en gebruiksduurverwachting via Consumentenbond bij Geschillencommissie van Thuiswinkel.org terecht is gekomen, bleven de herinneringen van reparatiebedrijf e-Care binnen komen.

Na elke keer uitgelegd te hebben (per brief en e-mail) dat de case stilstaat vanwege een discussie met Internetshop, kwam er geen reactie. Alleen na een tijdje een nieuwe reminder.

De Geschillencommissie heeft nog geen uitspraak gedaan maar e-Care wil nu €47,41 ontvangen om het ongerepareerde apparaat terug te sturen want " De klant heeft niet, of niet tijdig, akkoord gegeven op de prijsopgave. Apparaat ongerepareerd retour. "

Ik heb vaak e-Care ge-update maar men luistert niet. Heeft Internetshop dit wel gedaan? Het lijkt mij niet. En hoe gaan we dit nu oplossen?

De oplossing

e-Care goede instructies geven wat de status van deze case is en hoe het opgelost gaat worden... (na de uitspraak van de Geschillencommissie). In elk geval zorgen dat deze onzinkosten niet aan mij berekend worden, zeker omdat ik regelmatig reageerde naar e-Care.

4 reacties

  1. Auteur
    Internetshop.nl
    Datum
    Geachte heer,Wij betreuren deze klacht en zullen dit intern gaan oppakken. U wordt hierover nog bericht.Met vriendelijke groeten,
    Team Internetshop
  2. Auteur
    MRB
    Datum
    Beste Internetshop.nl... Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ik zie deze graag verschijnen. Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet,
    Martijn
  3. Auteur
    Internetshop.nl
    Datum
    Geachte heer,Wij zijn in afwachting op de uitspraak van de Geschillen Commissie.Met vriendelijke groeten,
    Team Internetshop
  4. Auteur
    MRB
    Datum
    Internetshop gaat niet op de issue in... We wachten beiden op uitspraak Geschillencommissie, dat klopt. Maar het verzoek hier was om te stoppen met de herinneringen van hun reparateur, zeker als ze er nu toch niets aan willen doen. Reparateur e-Care blijft herinneringen sturen omdat Internetshop de case daar open laat. En e-Care reageert niet op de vele e-mails van de consument.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MRB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Internetshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen