Klacht Internetwarenhuis.nl: Artikel niet geleverd, bedrag niet teruggestort

Klachtnummer
# 29736
Gebruiker
Aafke Gnodde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 maart wordt mijn bestelling van een pizza oven bevestigd. Het geld heb ik overgemaakt (€ 69,44) op 11 maart. Vanwege het niet kunnen leveren wordt mij beloofd dat ik het geld terug kan krijgen op 16 april. Meerdere malen heb ik gevraagd wanneer het geld komt, maar er is tot op heden niets gestort.
Via linkedin en andere sites ben ik er achter gekomen dat internetwarenhuis overgenomen is door Mebex. Ik kan geen gegevens vinden om daarmee in contact te treden. Ook ben ik er achter gekomen dat een zekere ******* die bij idealex werkt of de eigenaar daarvan is, eerder eigenaar is geweest van internetwarenhuis. Gemaild, maar geen antwoord gekregen. Ik ben altijd beleefd gebleven, maar krijg op de mails na 19 april geen antwoord.

De oplossing

Bedrag van € 69.44 teruggestort op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Internetwarenhuis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Internetwarenhuis.nl?