Klacht Internetwarenhuis.nl: Niet terugbetalen na annulering

Klachtnummer
# 28474
Gebruiker
J.H. Voogel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 december een Philips Airfryer besteld. tw €127,34 en betaald.
Betalingskenmerk:
Relatierekening Bedrag Omschrijving
522139914 127,34 BETALINGSKENM. 611141727 0030000449853959 27-12-12 19:55 155226 27122012 195356 Het Internet Warenhuis

Er was een actie van Philips. Ze hadden voorraad. Begin januari kregen wij te horen, dat de Airfryer niet was te leveren. Binnen paar weken hadden ze nieuwe voorraad. In febr. gevraagd, waarom ze hem nog niet konden leveren. Ze hadden hem nog niet. Ze konden wel een zwarte leveren, maar de prijs werd dan ca €30,- duurder. In april was ik het zat en heb de bestelling geannuleerd. Hierop kreeg ik een bevestigingsmail, dat het in orde was. Ik wacht nog steeds op mijn geld, ondanks vele mails. De mails worden zelfs nu geweigerd bij verzending. Zodra deze klacht tot niets leidt, dan zal ik ze ook een aangetekend schrijven sturen. Maar ik ben bang, dat deze euro's ook verloren gaan.

De oplossing

Terugbetaling van €127,34

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Internetwarenhuis.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Internetwarenhuis.nl?