Klacht InternetWebshop.nl: Garantie en serviceverlening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 11162
Gebruiker
Aat
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kocht op 03/08/2009 een generator om ivm ziekte van mijn vrouw -multipele sclerose-in onze aangepaste camper ook tijdens stilstand een airco te kunnen gebruiken.Het startmechanisme v.d. generator ging stuk binnen de garantie termijn. Internetwebshop melde dat dit onderdeel niet onder de garantie viel omdat het een "slijtageonderdeel" is. Dit bestrijd ik omdat dit een integraal onderdeel is van de motor. Gaarne daarover uw mening.
Omdat wij op 6 sept.weer langere tijd naar Spanje gaan werd op 13 aug. een nieuw startmechanisme besteld (en betaald). Op 29 aug. werd echter een verkeerd type onderdeel geleverd.
Ivm. ons as.vertrek verzocht ik om per omgaande contact op te nemen (stuurde tevens foto's van het verkeerde en het oude onderdeel en gaf mijn telefoon no.. op)
Internetwebshop reageert echter niet.op mijn e-mails.
Als het om info voor een bestelling betreft wordt er wel binnen 24 uur gereageerd

De oplossing

Toezending van het correcte startmechanisme vóór 6 sept. as.

2 reacties

  1. Auteur
    InternetWebshop.nl
    Datum
    Beste heer In 't Veld,Helaas is uw klacht ongegrond.
    Wij hebben zo spoedig mogelijk het juiste model aantrekmechanisme naar u verstuurd. Deze heeft u op 5 september ontvangen, zoals u in uw mail aan ons schrijft. InternetWebshop reageert in de regel binnen 24uur op e-mails en uw klacht was al in behandeling.
    Ook uw klacht is correct behandeld, er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een klacht, een vraag of een bestelling.
    InternetWebshop.nl is tevens lid van het Webshop Keurmerk.Wij hopen op een positieve reactie van uw kant.Met vriendelijke groet,
    Team Internetwebshop
  2. Auteur
    Aat
    Datum
    Nadat het verkeerde startmechanisme was ontvangen werd er na twee e-mails -waarin duidelijk omschreven werd dat er haast was om het juiste onderdeel te ontvangen- pas gereageerd toen er een klacht was ingediend.
    Daarna werd het goede onderdeel gelukkig nog voor vertrek ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over InternetWebshop.nl?