Klacht InternetWebshop.nl: Geen restitutie na terugsturen waterpomp

Klachtnummer
# 115255
Gebruiker
watisdatnouweer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 04 - 04 - 2015 waterpomp besteld.
Op 10 - 04 - 2015 waterpomp ontvangen.
Op 16 - 04 - 2015 waterpomp teruggestuurd naar het door de Internetwebshop opgegeven adres in Duitsland.
Op 01 - 06 - 2015 via de website van de Internetwebshop kenbaar gemaakt dat ik het aankoopbedrag van de pomp nog niet op mijn bankrekening nr. terug gestort heb gekregen.
Hierop heb ik géén reactie ontvangen.
Op 20 - 06 - 2015 heb ik de Consumentenbond gevraagd wat ik nu nog kan doen om het aankoop bedrag van de pomp terug te krijgen . Dit heb ik ook kenbaar gemaakt aan de Internetwebshop.
Het telefonisch advies van de Consumentenbond was dat ik via de website Klachtenkompas een klacht in kon sturen. Dat doe ik dan ook bij deze:
Mijn klacht is dat ik tot nu toe (nog)GÉÉN restitutie heb ontvangen van mijn aankoopbedrag van de waterpomp.

De oplossing

Restitutie van het aankoopbedrag a 162,05 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    InternetWebshop.nl
    Datum
    Op de dag dat u de klacht plaatste (22-06-2015) is het complete bedrag (€162,05) op uw rekening terug gestort.
    Dit wordt helaas nog steeds niet bij klachtenkompas vermeld.
    Zoals aangegeven is een klacht-mail naar ons is nooit ontvangen.

    Graag uw reactie.

Ook een klacht indienen over InternetWebshop.nl?