Klacht InternetWebshop.nl: Internetwebshop.nl staat voor zeer slechte service.
Details
Klacht
Product besteld bij deze internetshop en toen duurde het al geruime tijd eer ik mijn bestelling ontving.Vervolgens kreeg ik het binnen met lekkage in de verpakking.
Vertrouw het niet en wil het binnen bedenktijd retourneren (14-dagen).
Klacht probéren te melden maar krijg via telefoon elke dag, meerdere keren per dag voicemail. En via mail wordt lange tijd, na talloze pogingen niet gereageerd,
Pas na bijna twee weken komt er eindelijk een reactie.
Na mijn probleem kenbaar te hebben gemaakt kon ik het retourneren, echter moest het naar Duitsland worden opgestuurd (voor eigen rekening) !
Helaas moest ik daar vanaf zien vanwege hoge kosten (27 euro) !
Kon niet naar een Nederlands adres.
Gewenste oplossing
Retourneren naar een adres in Nederland, in ieder geval normale verzendkosten.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.