Klacht InternetWebshop.nl: Problemen met een filter voor een vijver
Details
Klacht
UV filter gekocht voor onze vijver. Bij aansluiting overal lekkage en kortsluiting bij de uv lamp.Nu bleek dat er een te korte schroef zat in de beschermingskap van genoemde lamp waardoor de lamp niet goed beschermd was.
Alles bekeken en weer dichtgeschroefd. Geen herstelwerkzaamheden verricht. Dit gemeld aan de shop. Hun commentaar was dat het onze eigen schuld was want de waterdruk zou te hoog zijn geweest, wat helemaal niet het geval was. Ook de sluiting van de filterdeksel brak af. Hiervoor een nieuwe gekregen.
Alles aangesloten, inclusief uv lamp, waarvan niet duidelijk was of hij het wel deed.
Na 3 weken weer kortsluiting. Dit weer gemeld aan de shop. De directeur nam toen het e-mail verkeer over. En bleef alle schuld bij ons leggen. Weer aangekaart dat de er 1 te korte schroef was die alle ellende veroorzaakte. Daar is totaal niet op gereageerd.
We konden wel nieuwe onderdelen kopen. Geen idee welke.
Klant is koning maar niet hier. Wat is hier aan te doen ?
Gewenste oplossing
CompensatieDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.