Klacht InternetWebshop.nl: Problemen met een filter voor een vijver

Klachtnummer
# 12488
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

Klacht

UV filter gekocht voor onze vijver. Bij aansluiting overal lekkage en kortsluiting bij de uv lamp.
Nu bleek dat er een te korte schroef zat in de beschermingskap van genoemde lamp waardoor de lamp niet goed beschermd was.
Alles bekeken en weer dichtgeschroefd. Geen herstelwerkzaamheden verricht. Dit gemeld aan de shop. Hun commentaar was dat het onze eigen schuld was want de waterdruk zou te hoog zijn geweest, wat helemaal niet het geval was. Ook de sluiting van de filterdeksel brak af. Hiervoor een nieuwe gekregen.
Alles aangesloten, inclusief uv lamp, waarvan niet duidelijk was of hij het wel deed.
Na 3 weken weer kortsluiting. Dit weer gemeld aan de shop. De directeur nam toen het e-mail verkeer over. En bleef alle schuld bij ons leggen. Weer aangekaart dat de er 1 te korte schroef was die alle ellende veroorzaakte. Daar is totaal niet op gereageerd.
We konden wel nieuwe onderdelen kopen. Geen idee welke.
Klant is koning maar niet hier. Wat is hier aan te doen ?

Gewenste oplossing

Compensatie

3 reacties

  1. Auteur
    InternetWebshop.nl
    Datum
    De sluitingen zijn bij u kapot gegaan, en meteen na uw klacht zijn er nieuwe opgestuurd, terwijl de uv filter nieuw geleverd is.
    Uw tuinman heeft de filter geïnstalleerd, en de lekkage is niet bij ons gemeld, maar eigenhandig gerepareerd/ geconstateerd en dit was verholpen (alles via email besproken)
    Wij hebben u aangeboden om de onderdelen tegen een reële prijs toe te sturen, wat naar onze mening een goede oplossing is.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Op de klacht dat de sluiting van de uv lamp niet deugde is totaal niet ingegaan.
  3. Auteur
    InternetWebshop.nl
    Datum
    Nogmaals, uw tuinman heeft zelf de lekkage verholpen, dit staat in uw eerste mail! U kunt GEEN volle garantie krijgen als u ZELF (of uw tuinman) reparaties uitvoert.
    Wij komen u toch tegemoet door gratis de onderdelen op te sturen? Als u zelf aan uw nieuwe auto sleutelt (of uw tuinman) is uw garantie ook verlopen.
    Uw tuinman kan aangeven welke onderdelen u nodig heeft, graag ontvang ik deze via email.
    De discussie is hiermee beëindigd.
    Op deze manier werkt het niet, voor beide partijen! Voor alle duidelijkheid, InternetWebshop® aangesloten bij het WEBSHOP KEURMERK sinds 2006 die onafhankelijk klachten behandelen.
    Alle klachten worden altijd netjes opgelost, Klachten worden behandeld door het WEBSHOP KEURMERK, op Klachtenkompas wordt door ons niet meer gereageerd.Met vriendelijke groet,
    InternetWebshop® International

Ook een klacht indienen over InternetWebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen