Klacht Internl.net: Fouten en hulp die tekort schiet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60195
Gebruiker
H. Nijhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na eerdere slechte ervaringen heb ik mijn abonnement voor internet en vaste telefonie bij inter.nl.net opgezegd. Ondanks de opzegtermijn van 1 maand was ik mijn telefoonlijn meteen kwijt.
Daardoor moet ik steeds een dure mobiele telefoon gebruiken, ben ik verder slecht te bereiken en kan ik waarschijnlijk mijn oude nummer niet behouden.
Klagen via het door hen aanbevolen 'webformulier' hielp niet. Op een eerdere klacht langs die weg heb ik ook pas na drie weken een onzin antwoord gekregen. Via het mailadres van de servicedesk krijg ik ook geen antwoord.
Inmiddels heb ik viermaal de helpdesk gebelden daarbij steeds zo'n 20 minuten in de wacht gestaan. Steeds wordt gezegd: 'het is binnenkort in orde' maar dat gebeurt niet. Inmiddels zit ik ruim een week zonder die telefoon.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk mijn telefoonverbinding terug tot aan de opzegdatum van 13 juni. En zo langzamerhand wil ik ook wel enige tegemoetkoming voor alle kosten en tijd die erin zitten en de ergernis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Internl.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H. Nijhuis
    Datum
    Mijn telefoon is inmiddels weer aangesloten met 'excuus voor het ongemak en nog een fijne dag'
    Ik vond de gehele afhandeling beneden alle peil

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Nijhuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry