Klacht Internl.net: Fritz box gehackt met als gevolg hoge telefoonrekening (ver boven ingesteld belplafond).

mariamieke

Afgelopen februari is onze fritzbox gehackt (zoals bij veel klanten van ex4all). Met als gevolg een telefoonrekening van bijna 900 euro. InterNL heeft onze telefoon toen afgesloten. Onze klacht gaat over de service van interNL en de rekening.
Wij zijn nooit benaderd door interNL toen we afgesloten werden, wij hebben moeten bellen wat er aan de hand was. Eerst was het een storing, later kregen we te horen dat we gehackt waren. Toen we na 10 dagen nog niet aangesloten waren bleek dat interNL het wachtwoord had veranderd en ons daarvan niet op de hoogte had gesteld. Vervolgens kregen we een rekening van bijna 900 euro. Wij hebben per mail gereageerd dat we vinden dat we niet hoeven te betalen omdat we een belplafond afgesproken hadden van 280 euro. We kregen tot 2x toe een aanmaning waarop we beide keren telefonisch hebben gereageerd. Daarnaast worden klanten van ex4all (volgens media)schadeloos gesteld. Op advies van de consumentenbond gaan we nu maar een aangetekend brief sturen.

Reactie van interNL met een oplossing voor de rekening

Wij vinden dat Internl.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!