Klacht Internl.net: Verhuisprocedure is niet goed geborgd

Anoniem

Op 18 november 2011 heb ik via de site van InterNL.net mijn abonnement opgezegd i.v.m. mijn geplande verhuizing per 01/01/2012. Voor mij werd dit correct bevestigd door de bevestigingsbrief, waarin ook de terugstorting van de volledige borg voor de hardware werd toegezegd (€.70,-). Dit kwam overeen met de borg die ik bij aanvang had betaald aan de rechtsvoorganger) Abel en voor mij een bevesting dat het gehele internet+bellen abonnement was opgezegd.

Uiteindelijk blijkt dit toch niet goed te zijn gegaan:
1. Slechts het telefoongedeelte was stopgezet, het internetgedeelte liep door. DIt werd veroorzaakt doordat in 1 wit blokje het abonnement moest worden ingevoerd, zonder dat er een totaaloverzicht was van Mijn producten. Hierdoor was het resultaat niet controleerbaar op de site en het contract was aangegaan met de oorspronkelijke leverancier, Abel.
2. De hardware is via de pakketpost van PostNL geretourneerd, waarvoor ik geen bewijs van verzending heb gehad. BNet voor het verstuien heb ik op 13 januari een herinnering gehad, daarna niet meer (proces gestop door retourontvangst hardware)
3. Middels de klachtenprocedure (in overleg met de helpdesk) hebben wij getracht het proces te corrigeren, maar in de reactie van begin mei 2012 ontbreekt elke klantgerichtheid. Wij hebben per 1-1-2012 geen gebruik meer gemaakt van de diensten van InterNL.net en de klant mag geen slachtoffer worden als processen onvoldoende geborgd zijn.

Wij verzoeken om terugbetaling van de teveel geincasserde abonnementskosten en de terustorting van de borg voor de hardware, zoals verzocht in mijn klachtbrief van maart 2012.

- Terugbetaling van de teveel geïncasseerde abonnementsgelden en borg voor de Hardware €.70,-
- Kritsiche analyse van de verhuis en opzegprocedure, zodat het resultaat aansluit op de verwachting van de klant.

Wij vinden dat Internl.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!